fredag, juni 30, 2006

Hva skjer?

Her om dagen spilte jeg fotball sammen med en god gjeng. Da vi hadde moret oss og spilt en stund, skulle vi avslutte med en kamp til 3. Tenkte da at denne skal vinnes, og jeg ga alt. Var så i duell med en annen som mente det var corner til han... Det var jeg totalt uenig i, og begynte å heve røsten betraktelig i fullt alvor. Jeg var så innstilt på å vinne så de skulle IKKE få den corneren som de gjerne ville ha... Er det noe som ikke stemmer med meg, eller er vinnerinstinktet sååå stort... Kjenner andre seg igjen, eller er jeg (og andre med stort vinnerinstinkt) noen særinger???
Går det an å bli sur for en corner...?

Vi var venner etterpå igjen da, det må sies :)

5 kommentarer:

patrick sa...

vil du ha ærlighet eller høflighet??

Tor Gunnar sa...

he he... Husker den episoden godt! Jeg spilte forresten møkkadårlig den dagen!!! - Dooh!!!

Dersom det er noe galt med deg Eirik, ja da er det i tilfelle noe riv ruskende galt med meg. Har et par flaue episoder på lager - handler ofte om noen i overkant råe taklinger. Ü

Gleder meg til neste gang vi spiller!

Eirik Fjeld sa...

patrick: burde være mann nok til å ta ærlighet.... ;)

TG: Håper ikke det blir lenge til neste økt!!

patrick sa...

jeg synes det er et utrolig morsomt, samt skremmende, fenomen at voksne og så si inteligente menn kan virkelig hisse seg så opp over noen små filleting som om det er corner eller ikke.
tenk hvis de hadde hatt våpen ved siden av seg, da hadde det ikke vært mange igjen...

det er nok ikke noe galt med deg, du er som andre fotballentustiaster (les: på grensen til fotball idioter... ;))

Eirik Fjeld sa...

Patrick: Hadde jeg hatt et luftgevær så kanskje jeg hadde gjort et par avtrekk, men å si at jeg skulle fyre av et skudd med rifle eller lignende er å gå for langt... hehe.


Ellers takk for støtte!
Jeg skal stå fast som fjell(d)!
Den corneren kunne faktisk vært forskjell på seier og tap! Kommer helt sikkert til å være like gira neste gang, vedder i hvertall ikke penger imot det...

Vinnerinstinkt er bra!, faktisk, veldig bra! ;)