mandag, juni 12, 2006

Det er bra med sommer!

For en fantastisk helg! egentlig hele den siste uka! Håpa på å jobbe så mye som mulig denne sommeren, men det kunne ikke bli så mye på jobben jeg har hatt i hele vår, så da meldte jeg meg opp på bemanningsbyrået. To dager seinere hadde jeg jobb hele sommeren! Gud er jo god da!!! I dag har jeg jobba fra 07.00 og kommer etterhvert hjem litt før 23.00. Sånt blir det penger av... Heldigvis er det ikke slik hver dag! I helgen har jeg sitti i møter for landsstyret for NmU - Norsk Misjonsforbund Ungdom. Det er trivelig å snakke om framtid i NmU. I tillegg til dette hadde jeg besøk av søstra mi, og på søndagen var vi hele dagen ute i sola, på et svaberg på Hånes. Det var IKKE dumt! Oppå alt dette, kommer VM. Det er gode dager!

Herren være takk!

4 kommentarer:

patrick sa...

halleluja!! vi må snart grille sammen!!

Eirik Fjeld sa...

Ja det må vi! Hadde vært kos!

Tor Gunnar sa...

Grattis med jobb og en bra sommer! Ü

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

han e god den guden vi har altsaa