fredag, mars 02, 2007

Influensa...

Influensa kan ikke anbefales, så prøv å styr unna!! Jeg har liggi med feber i 4 dager nå...utrolig kjedelig! Nå er jeg heldigvis på bedringens vei, bare litt irriterende hoste som henger igjen.
Hvis uhellet skulle være ut for deg også, så anbefales dette for å lette på hverdagen:

Halspastiller
Nesespray (greit å få puste..)
Termometer (så du kan bevise hvor syk du egentlig er)
Snyte papir (jeg brukte opp 2,5 doruller...hehe)
Masse drikke
Smertestillende (når feberen kryper opp mot 40, og du bare ikke holder ut lenger..)
Og sist men ikke minst;
En god venn/kjæreste/ektefelle eller mamma som ikke er redd for å bli smitta, og som kan holde deg med selskap og gi deg alt du trenger
(takk Eirik!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

:) Den var kjempe bra, syns jeg!
Typisk jentefilm kanskje!? Men Bib syns egentlig også den var bra.

Den må du se! :) Du som er gift og gode greier!

Anonym sa...

jaja, tror ikke jeg skal bekymre meg for saanne ting med det forste. Er i India, her er det 35+, det eneste jeg frykter her er for sterk mat, og litt for hissige bakterier, men so far so good. Topp her. Bra aa komme seg litt vekk fra kalde Norge!!

Rakel sa...

Hørtes ikke dumt ut å være i India:) Håper du slipper "turistmage" og lignende ja... Kos deg masse!!

betha sa...

Rakel:
GRATULERER!!!
du er herved den heldige utvalgte av den irriterende bloggetikken!!! :) Les min blog for mer info. Ha en fin dag!

betha sa...

forresten så e influensa noe dritt ja... eg ligge her forsnøvlet, men på bedringens vei heldigvis!!! god helg der du er! Håper den blir BRA!!! :)

Sigleiv sa...

Influensa suge!
Håper du blir snart frisk.