onsdag, februar 07, 2007

Snø!?!


Da jeg gikk til jobb i går, så jeg noe hvitt og mystisk på bilene som sto parkert langs veien.. Jeg fant ut at det måtte være SNØ..! Så da fikk vi sett det i år også, fantasktisk:) Må si at jeg har savna det litt, blir ikke akkurat vinter uten snø og kuldegrader..

Snøen ble jo som ventet borte lenge før jeg var ferdig på jobb.. Men de melder faktisk mer snø her i løpet av uka, så vi får vente å se.. Det blir jo kaos i landet når kulda kommer. Folk har ikke isskraper, men kommer ut med vannkokerne sine fulle av kokende vann, og heller det over bilvinduene! Et vittig syn:)


Måtte ta et bilde med mobilen:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dere får ta dere en tur til Trondheim, her er det 20 cm snø og 15 minus :)

Rakel sa...

nei uff.. det hørtes litt for mye ut av det gode.. hehe! En halv milimeter er vel fint det vel?? ;)

patrick sa...

ok...en liten ting...jobb?? Det har jeg ikke fått med meg....eller var det deg Rakel som skrev dette innlegget??

Rakel sa...

Det var nok Rakel som skreiv dette ja.. Og du har forstått riktig; det er jeg som drar inn penga her i familien! hehe:)
Du får ta en titt på hvem som har "posta" innlegget neste gang, så du ikke blir heelt forvirra! Ha en fin helg!