mandag, januar 08, 2007

Godt nytt år!

Ja da var det første post i 2007. Det var for såvidt på tide også... Har vært myeå finne på siden sist gang jeg blogga. Eksamen, hjemreise, julefeiring, familiebesøk, vennetreff, tilbakereise med venner, nyttårsfeiring, og i det hele tatt... Nå starter ting å roe seg, som det skal gjøre når jeg må begynne å studere... Tror det fortsatt kommer til å være litt rolig, ettersom jeg ikke har skaffa bøkene enda! Sånn er det!
Sist fredag var det rakettoppskytning her i Liverpool (Ja, det er den 5. januar jeg mener). Du tror sikkert at Liverpool er en tåpelig by som er litt rare siden de skyter opp raketter fem dager etter nyttårsaften? Det var jo meninga å gjøre det 31., men det var for mye vind! Så den 5. januar var det oppskytning og feiring av (nyttår?) og byens 800 års dag (evnt. år). Et flott show som varte i 20 minutter, og jeg ble glad da jeg hørte "I dovregubbens hall" utover høyttaler anlagget (selv om den ble overdøvet av alle smella).
Da vil jeg ønske alle sammen et riktig godt nytt år! Hei.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt nyttår Eirik. Var bekymret siden det ikke kom noen oppdaterienger på ei stund. Du får nyte livet på andre siden av "pytten".