lørdag, januar 12, 2008

Tilbake til hverdagen

Etter en lang juleferie, er vi nå tilbake igjen på sørlandet. Vi har hatt en veldig fin jul sammen med familie og venner hjemme i Skien. Det har for det meste gått i spising, prating, spilling, soving og et par turer ute i det fri. Det har vært veldig koselig, men etter to uker kjenner vi at det er deilig å komme hjem igjen, og starte opp med jobbing og studier.

For min del blir det nok mitt siste semester som student, så jeg prøver nå å lære av alle mine feil fra tidligere, og satser på å ha lest igjennom pensum lenge før eksamenene trenger seg på;) Nå har jeg ihvertfall fått noen bøker i hus, så det er vel en god start!?!

Og til alle vi ennå ikke har truffet i det nye året: GODT NYTTÅR!!

Vinter idyll!


Spilling

Godt nyttår!

1 kommentar:

adeleid sa...

Ja dere er vel søte vel!!