søndag, oktober 29, 2006

Delirious-konsert

På fredagen dro Rakel, jeg og Marc (han vi bor sammen med) til Manchester for å høre på Delirious. Det var en kanonbra konsert. Før de kom på scenen var det oppvarmingsbandet som varmet oss opp ;)
Tim Hughes, som har gitt ut et par skiver, hadde med fullt band og spilte lovsangssanger i 40 minutter. Det var utrolig bra, og alle menneskene var virkelig med i lovsangen. Tipper det var rundt en 1000 mennesker der...
Etter hvert kom Delirious på, og det var bare fantastisk bra! De er rett og slett et meget dyktig band og tekstene deres er virkelig "spot on"! Har ikke vært så oppmerksom på tekstene før konserten. Et bra liveband er de også!

Vet de har spilt på skjærgårds et par ganger de siste åra, men var liksom ikke så gira på å høre de. Det kommer jeg til å være ved neste anledning...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Delirous er konge! Liker den siste plata veldig godt. Har lyst til å høre dem igjen jeg også, men blir nok ikke med det første.

Om de ikke kommer på Skjærgårds til sommeren, da får vi ta turen!

patrick sa...

hei eirik!!

du jeg kan ikke komme allikevel, det ble litt krise på jobb, så jeg ble nødt for å jobbe...uansett så skal jeg til London 16-19 desember, men jeg skal vel bare være i London da...hadde vært kult om dere også var det...skal ha litt juleshopping.. he he he

Eirik Fjeld sa...

Patrick: ok, den er grei! vi drar hjem den 18. for jul, så vi kommer vel antageligvis til å være her den siste helga for å henge med noen folk før jul...

Tor Gunnar sa...

Heldiggris!!!!!

Du har jo fått i pose og sekk på den konserten! ü

Hadde selv gleden av å være på delirious-konsert i IMI-kirken for noen år siden - en STOR opplevelse!!!

Anonym sa...

Delirious er bare utrolig bra.. Har hørt dem live noen ganger, og de er like bra live som i studio! Og tekstene har virkelig et budskap! Og Tim Hughes er jo og en mann av kvalitet!!
Håper dere har det bra der over! Nyt det til det fulle! Ha en god søndag videre!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

har liksom fått med mæ at dæm e bra, men må vel kanskje få med mæ en konsert en gang...