lørdag, mai 26, 2007

17. mai..?!

Kjente jeg savna Norge litt... Ingen Norske-flagg og bunader å se i gatene. Men jeg syns vi klarte oss bra jeg:)
Det er hvertfall første gang jeg har jobba (og gått i ola-bukse!) på 17. mai. Jeg prøvde å få litt 17. mai stemning på jobb da. Jeg fortalte de engelske barna mine hva de norske barna gjør på 17. mai. Sjefen hadde kjøpt inn is for anledningen, og så prøvde vi oss på et lite tog inne i barnehagen;)

Oppstilling!
Alle har fått hvert sitt instrument, og noen har laga flagg:)

Da var vi i gang! Ikke det beste korpset jeg har hørt..
Men for en (øredøvende) opplevelse! hehe

Ikke det mest organiserte toget heller kan man si...
Men de hadde det ihvertfall gøy:)

Hjemme ble det selvfølgelig pølser til middag,
og is til dessert!
Hurra for Norge og 17. mai!!!

Ingen kommentarer: