onsdag, mai 31, 2006

Sommerferie!

Endelig! Sommerferie, smaken av jordbær, lukten av grass, følelsen av å se frisparket ditt skru over muren og inn i lengste kryss! Denne følelsen er ikke like god lenger. Husker da jeg var mindre, følelsen av sommerferie var jo regne julaften, nyttårsaften og bursdag på en gang...
Men vi skal nok få noe ut av denne ferien også... Blir nok MYE fotball, selv om fotballandet over alle land har ferie, er det høysesong om 10 dager.......VM! Det blir så gøy med fotballsparking mellom fotballøktene på TV. For en sommer!

Over til en annen ting som er i full gang nå, og jeg må si... jeg begynner å bli litt lei av å vente. Dagen før jeg overvar sesong-avslutningen i England på Prenton Park, måtte Brian Little kaste inn håndkleet... De siste tre ukene har vært en rykteflom uten like; folk som Peter Reid, Joe Royle, John Aldridge, Lars Bohinen (!), Ian Holloway, Stan Ternant, Gudjon Tordarsson, Jason McAteer og mange andre er blitt nevnt som ny manager, men de siste ryktene har vært mest på at Brentfords Martin Allen blir ny manager, kanskje allerede i dag faktisk. Hadde ikke gjort meg noenting må jeg si...!

2 kommentarer:

patrick sa...

velkommen til blogge verden!!
nå har jeg linket deg til bloggen min!! gleder meg til fremtidige innlegg her, fotball eller ikke, nederlag eller seiere, jeg skal lese!!! og kommentere!!!

Anonym sa...

Det blir jo også snakka om Allen frå Bradford. P. Johnson skal visst nok garantere for 1 mill pund i transfermidler. Men dette er rykter :)